Sunday, March 20, 2011

minumlah susu...

semput...ahaks...lama giler x senamrobik, last senam b4 poser tahun lepas...x ke kejang otot mak...td pagi pas senamrobik, nampak lak treadmill machine kat dlm dewan tu..wah cam best je, aku pun mencoba lah gak..giler jakun x pernah dok atas tu...mak semput lari x smpai 1 kilo pun 23 kalori aku telah dibakar..mmg lencun gak lah baju ni......x pe upahnya pas berlari adalah makan buah durian...ahhahahahah tambah balik kalori...tetiba plak ari ni pandai kira berapa kalori dah ilang...hahahahahha tu sbb kat mesin tu ada tulih...kalori apa lah nak ilang kat aku ni lemak pun tarak...yang ada hanyalah kulit membalut tulang dan jika tulang x kuat bayangkan lah kulit tu? ni ayat aku dpt lepas gi check tulang kat tesco taiping, sib baik aku di kategori tulang kuat...ialah ko tu muda lagi, tgk aku ni ha, dah 60 lebih dah bongkok...hehehehe ni plak ayat mak aku....susu tu jgn tinggal kena minum, nasihat mak...ada je mak dia beli tu dok dlm fridge 2 kotak x buka2 pun boleh beli jelah, minumnyer bila tah...eh..eh..eh..en. asben menyampuk plak...ha tu lah korang, minum susu tu nanti dah tua, tulang tak kuat...bla..bla...bla..kan dah stat berceramah dah mak aku tu...ialahlah mak...nanti balik ni, yone minum ok...jgn risau...

No comments:

Post a Comment