Sunday, April 24, 2011

PHD

ni kisah kawan aku (N), boleh x bayangkan kawan baik kita yg mmg mkn bersama, kongsi susah senang bersama semua sama samalah tp laki x samalah kan...boleh menikam dari belakang...sedey kan....x baik tau. aku pun x faham apa yg dia dengkikan sgt pada N? aku tgk N ni ikhlas kawan ngan dia...sedey plak bila N citer kat aku apa yg A ni buat kat dia. Tapi aku tgk A ni cam psiko masa mula2 kenal dia dulu. A ni cam x leh org lebih dari dia, pastu dia suka assumed org x sukalah kat dia org dengkilah kat dia padahal x de pun..org ada dia pun nak ada walaupun menda tu mmg Allah yg tetapkan tp dia nak juga pastu dah dpat x pulak dia jaga bleh passing plak kat org lain....tulah Allah dah mmg akan beri sesuatu tu sesuai dgn kita n Allah tahu bila kita dah bersedia atau tak tapi dia nak juga2 n sebenarnya x ready pun utk semua tu...semoga Allah yang membalas segalanya utk sahabat aku...N...sabar je lah dik, hanya kita yg tau apa yg kita buat x perlu utk org lain mempertikaikannya...

1 comment: