Thursday, November 4, 2010

bunyik hon + bunyik siren bomba + bunyik tipon

camne keadaan kat luar tu? bingit ngan bunyi hon...dan aku mengintai dari tingkap...kete mmg bertali arus...ckp2 kat luar dah berbunyi gini...ee makin teruklah air dah sampai atas jalan, kampung kat sebelah ni pun dah diarah pindah...apa pindah...alamak...aku nak balik camne ni, dahlah minyak kete betul2 kena gi isi.....umah mil n asben x terlibat ngan banjir ni, tp laluan nak ke sana dah ditutup...x pe2 bleh try lalu kat pekan tp kat situ ada sungai gak...x pe2 kita try lalu kat highway...on the way ke highway jln tutup...aku berkampung di ofis ke? tidak ...aku nak balik tepeng....mak aku rindu pada mu.....apa2 pun sblm balik aku kenalah roger bilik operasi dulu usha2 jalan mana nak ikut....gudbyelah banjir...im going to tepeng....tiba2 tingat kat naim malam tadi...dia komplen lagi...mama jomlah kita balik puchong....mmm dia pun dah penat kot...aku pun nak balik gak...

No comments:

Post a Comment