Monday, October 11, 2010

biler nak potong rambut...




mlm semalam en. asri telah menegur isterinya yang ala2 ayu menyikat rambut di depan cermin...(aku tgh perasan lah tu ala2 ella...ahaks..) dialognyer adalah begini :-

en. asri : ni mama ni bila nak potong rambut ni
aku : (tgh ngadap cermin) dlm ati...ala potong stim betul, baru berangan2 smbil menyikat rambut, guna jari pun boleh....x boleh belah betul...
en. asri : bila ni, minggu ni ke?
aku : ala abg ni x suka ke nurul rambut panjang gini (laki kan suka rambut panjang?ke ?)
en. asri : ala potonglah abg x suker...
aku : okay...

bila aku nak potong rambut ni....masa aku skunk sgtlah genting...kat bawh tu adalah rambut arisa yg ori x pernah dipotong2 sgt sikit n sgt kerinting..(masa ni kat puchong) skunk selalu dipotong2 rambutnyer dah jdi lurus x yah rebonding heheheeh

No comments:

Post a Comment