Thursday, November 22, 2012

tua...kertu....hahahaahah matanglah kot

aku dah dapat belajar terima apa jua keadaan di sekeliling seadanya...gila kan..dah dekat 33 tahun idup baru bleh nak terima fakta ni...tapi betul..bahagia dan derita kita yang pilih sebenarnya...byk yang aku lalui dalam hidup sepanjang jadi isteri dan ibu (masa tak kawin aku adalah sgt gumbira ria x ingat susah ke apa ke, ingat aku je....dan aku....dan aku....gila sombong dan bongkak kan...hehehehe)  dan semua tu byk mengajar aku banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. ada bahagian aku gembira, ada bahagian aku sengsara, ada bahagian aku blur2..ada bahagian aku lupa diri, ada bahagian aku sangat2 kecewa...ada bahagian aku rasa aku lah yang paling beruntung di dunia ni....ada bahagian aku rasa aku lah yg paling malang sekali di dunia....tapi setiap yang berlaku ...aku mengadu dan berharap pada Allah..alhamdulillah rezeki dari Allah sentiasa ada...bukan...bukan..dlm RM...okay...alhamdulillah Ya Allah atas segalanya....

1 comment:

  1. mcm2 yg kita lalu dlm hidup kita ni kan nurul, dr bujang sampai ke la ni, banyakkk, terlalu banyakkkk :)

    ReplyDelete