Sunday, August 7, 2011

aurat...

hari pose ke 3 n 4 ari tu aku cuti sbb azra demam n asben pun demam n muntah2..sian plak kat en. asben tp digagah jugak pose ari tu tp ari k2-4 aku x bg pose sbb kena mkn ubat n lembik sgt badan...azra dah ok. ari tu aku jdilah mak supir menghantar n mengambil anak2 dr sekolah kat arisa kena bohong sunat ckp aku gi ofis gak lau dia tau aku kat umah mmg confirm dia ponteng kelas...thgari tu amiklah arisa dr PASTI..

arisa : (sambil pegang siku aku)mama, urat...
aku : aah uratlah mama buat keje byk sian kat mama
arisa : (buat muka blur) bukanlah
aku : apa yg bukan plak...ialah mama keje kat ofis, balik ofis wat keje kat umah plak
nampaklah semua urat
arisa : aurat lah mama, tak boleh ni ustazah marah. pakai mcm baju arisa ni takpe
aku : hahahahaha aurat lah plak...oh lupa mama pakai tshirt yea...ok x pe nanti mama
pakai baju yg x nampak tangan yea...

No comments:

Post a Comment